[Wikiur-l] نسخ یا نستعلیق (رائے شماری)

KHAWAR ellha at yahoo.com
Wed Nov 5 19:44:39 UTC 2008

اسلام علیکم
هاں جی یه ایک حقیقت ہے که هم لوگوں کو جنہوں نے تعلیم هی اردو نستعلیق میں حاصل کی ہے ان کو خط نستعلیق بہت بھاتا ہے
میں جو که میکنتوش کا کمپیوٹر استامال کر تا هوں اس میں
علوی صاحب کے بناءیے ان فونٹ کچھ اپلیکیشن تو جوڑتی نہیں هیں اور
اوپن سورس والوں کی ایپلیکیشن اهپن آفس میں لفظ تو جڑ جاتے هیں مگر کتنے هی لفظوں پر سے نقطے نظر نہیں آتے
جیسے که نیچے کا یه پيرا میں نے اوپن سورس کے اهپن آفس میں لکھا ہے خط نستعلیق میں  ـ ـ
پچھلی صدی کے آخری سالوں میں سے پچانوے کی بات ہے
جب میں نے پہلی بار انٹرنیٹ کا نام سنا تھا  ـ
جاپان کے قومی نشریاتی ادارے این ایچ کے  کا ایک پروگرام تھا چینل تین پر جس میں ایک  غیر جاپانی  بندے سے سوال پوچھے جارہے تھے
که انٹر نیٹ ہے کیا اور یه کیسے کام کرتا ہے
اور ای میل کیا هے میں نے یه پروگرام بڑےغور سے دیکھا مگر ایمان داری کی بات یه ہے که بہت سی باتیں سر پر سے گذر گئیں  ـ
مگر اس بات کا اندازه هوا که بہت سے کمپیوٹروں کو ایک نیٹ ورک پر لگانے کو انٹر نیٹ کہتے هیں  ـ
اس وقت تک بہت سے کمپیوٹروں سے میری مراد میرا اندازھ تھا که دس سے پچاس کمپیوٹر
لیکن اج مجھے اپنے اس اندازے ہنسی اتی ہے ـ