[Wikiur-l] Fkehar

Fahad Kehar fkehar at gmail.com
Thu Feb 28 07:21:11 UTC 2008

السلام علیکم!
ثاقب بھائی کی عام درخواست پر اپنا تعارف کرانے کی جسارت کر رہا ہوں۔
نام فہد احمد کیہر، رہائش فی الحال کراچی، پاکستان، عمر 27 سال
گذشتہ 7 سالوں سے شعبۂ صحافت وابستہ ہوں۔
فی الوقت پاکستان پریس انٹرنیشنل نامی ایک قومی خبر رساں ادارے سے وابستہ ہوں
جلد کسی اہم ٹیلی وژن چینل میں منتقلی کی امید ہے۔
اردو وکیپیڈیا سے اکتوبر 2006ء سے تعلق قائم ہے، اور تمام تر مصروفیات اور غم
روزگار کے باوجود اس سے جڑے رہنے کی اپنی سی کوششیں کی ہیں۔ پہلے ہی مہینے میں
منتظم بنا۔
وکیپیڈیا پر مختلف موضوعات پر مضامین لکھتا ہوں لیکن سب سے زیادہ کام تاریخ،
اسلام اور جغرافیہ پر کیا ہے۔ مستقبل میں سیاسیات اور سیاسی تاریخ پر لکھنے اور
اردو میں نقشہ جات تیار کرنے کے ارادے ہیں۔
مزید کوئی سوال؟؟؟
چند افراد کے تعارف کا شدت سے منتظر
فہد احمد