[Wikiro-l] Modificare titlu articol Bursa Monetar Financiara si de Marfuri Sibiu

Strainu strainu10 at gmail.com
Tue Oct 4 08:12:16 UTC 2011

Buna ziua,

Astfel de cerinte trebuie puse direct in articol, folosind formatul
{{mutare|Sibex Stock Exchange}}

Este de asemenea preferabil ca in pagina de discutii (
http://ro.wikipedia.org/w/index.php?title=Discu%C8%9Bie:Bursa_Monetar_Financiar%C4%83_%C8%99i_de_M%C4%83rfuri_Sibiu
) sa scrieti si o motivatie a mutarii, eventual sursele de incredere
care precizeaza noul nume.

Multumesc,
  utilizator:Strainu

În data de 4 octombrie 2011, 10:56, Gresanu Cristina
<cristina_gresanu at yahoo.com> a scris: