[Wikiro-l] Modificare titlu articol Bursa Monetar Financiara si de Marfuri Sibiu

Gresanu Cristina cristina_gresanu at yahoo.com
Tue Oct 4 07:56:42 UTC 2011

Buna ziua,
ma numesc Gresanu Cristina. De curand mi-am facut cont pe wikipedia
(user gresabuc) modificand articolul privind Bursa Monetar Financiara
si de Marfuri Sibiu.  Sunt Referent Relatii Publice si Marketing in
aceasta companie si am primit insarcinarea de a actualiza acest
document pe wikipedia. Va anuntam ca numele companiei s-a modificat. Se
numeste Sibex Stock Exchange, asadar si titlul articolului trebuie
modificat. Am rugamintea la dumneavoastra sa modificati titlul
articolului
(http://ro.wikipedia.org/wiki/Bursa_Monetar_Financiar%C4%83_%C8%99i_de_M%C4%83rfuri_Sibiu)
deoarece eu am incercat si nu am reusit.
Va multumesc.

O zi buna!