[Wikiro-l] Stema orasului Sarmasu

Stephan Poen stpoen at alice.it
Thu Sep 9 09:50:02 UTC 2010

Il 09/09/2010 11.32, Strainu ha scritto:
> Buna ziua,
>
> Puteți încărca chiar dvs. noua stemă pe Wikipedia. Tot ce aveți de
> făcut este să mergeți la
>
> http://ro.wikipedia.org/wiki/Fi%C8%99ier:Coa_Sarmasu_MS_RO.png
>
> și să apăsați pe legătura numită "Trimiteți o versiune nouă a acestui
> fișier.". La "Modificări ale fișierului:" nu treceti nimic.
>
> Va multumesc,
>     utilizator:Strainu
>
> În data de 5 august 2010, 14:14,<ungur la sarmasu.ro>  a scris:

         Stimate Domnule Ungur

     Reţeaua Wikipedia este o reţea publică; stema unui oraş este o
chestiune oficială de simbol al localităţii şi care ţine direct de
competenţele autorităţilor locale respectiv primăria oraşului; o astfel
de decizie de schimbare a stemei fie şi într-un site Wikipedia, trebuie
luată de primar şi transmisă unui colaborator al său în reţeaua
telematică. Eu nu cunosc oraşul acesta, nici stemele sale - cea veche şi
cea nouă - nu am nici-o legătură cu astfel de chestiuni. Regret mult dar
nu doresc să mă implic în contexte care depăşesc sfera mea de competenţă
şi autoritate.
     Cu stimă,
                                 Dr. Stephan Poen