[Wikiro-l] Stema orasului Sarmasu

Stephan Poen stpoen at alice.it
Thu Sep 9 09:36:00 UTC 2010

Il 05/08/2010 13.14, ungur la sarmasu.ro ha scritto:
> Buna ziua,
>

> ma numesc Ungur Dumitru si va contactez in calitate de adm retea al
> Primariei Orasului Sarmasu, cu rugamintea ca la sectiunea Sarmasu,
> jud.Mures sa schimbati sau sa scoateti stema Sarmasului, pe motiv ca este
> veche.A aparut in Monitorul Oficial anul acesta cea oficiala pe care am
> s-o atasez.
>
> Va multumim.
>
> Cu stima
> Ungur Dumitru
> Adm RECL Sarmasu
> 0265-421855
> 0722862171

                 Stimate Domnule Ungur Dumitru

     În cadrul Wikipedia, eu sunt doar un user care intervine exclusiv
în articole legate de muzica( s,i muzicieni. Nu sunt un administrator al
acestui site s,i nu am deci nici-o calitate sau investitura( pentru a
opera modifica(rile de care suntet,i interesat. Va trebui sa( facet,i
alte investigat,ii în ret,ea pentru a comunica direct cu administratorii
responsabili.
     Cu stima(,
                                 Dr. Stephan Poen