[Wikiro-l] Fw: Situatie informatii Gabriel Petru Vlase

Zugravu Gheorghe zugravu.gheorghe at gmail.com
Fri Oct 22 09:24:28 UTC 2010

Stimate Bogdan Chiscoci,

am postat mesajul dvs. pe pagina special dedicată pentru aceasta de pe
Wikipedia România.
Puteți urmări și interveni în discuția de aici:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Cafenea#Gabriel_Vlase

cu respect,
/zg

În data de 22 octombrie 2010, 11:58, Bogdan Chiscoci
<chiscoci_bogdan at ymail.com> a scris: