[Wikiro-l] Fw: Situatie informatii Gabriel Petru Vlase

Bogdan Chiscoci chiscoci_bogdan at ymail.com
Fri Oct 22 08:58:47 UTC 2010

----- Forwarded Message ----
From: Contact | Gabriel VLASE <contact la gabrielvlase.ro>
To: wikiro-l la wikipedia.org
Sent: Fri, October 22, 2010 10:37:06 AM
Subject: Situatie informatii Gabriel Petru Vlase

Buna ziua,  Ma numesc Chiscoci Bogdan, sunt administratorul site-ului
www.gabrielvlase.ro si imputernicitul acestuia pentru oferirea spre publicare
online a materialelor informationale cu privire la persoana acestuia.  Recent
prin intermediul utilizatorului "katr" am introdus informatii actuale despre
Domnul Gabriel VLASE (Gabriel Petru Vlase cum e trecut pe site-ul
dumneavoastra), informatiile provin din CV-ul personal al dumnealui si au fost
introduse cu acordul si la cererea sa.  Am observat astazi ca materialul a
revenit la forma sa initiala (cea gasita pe site inainte de data editarii mele).
As fi foarte recunoscator daca acest lucru nu sar mai repeta. Informatiile
publicate pe site-ul dumneavoastra sunt informatii publice disponibile atat pe
site-ul CAmerei Deputatilor cat si pe site-ul personal al Domnului Gabriel
Vlase. De aceea prin prezentul e-mail va confirm si va asigur ca informatiile
pot fi publicate fara a cazul de  incalcare a drepturilor de autor.
Informatiile pot fi completate oricand de oricine fara nici o problema. Doar nu
stergeti cele adaugate.  In cazul in care aveti nevoie de alte aprobari sau
permisiuni din partea Domnului Gabriel Vlase va rog contactati-ma fie prin
intermediul site-ul (sectiunea CONTACT) fie la adresa de e-mail:
chiscoci_bogdan la ymail.com  Va multumesc!