[Wikiro-l] [Ticket#2009062010023973] Fotografie Wikipedia plus facsimil anexat

Wikimedia Information Team info-ro at wikipedia.org
Mon Jun 22 11:16:38 UTC 2009

Domnule William Totok,

Mulţumim pentru mesaj.

Vă informăm că imaginea a fost eliminată de la Wikipedia în urma solicitării
dumneavoastră, deoarece a fost adăugată cu încălcarea politicii Wikipedia privind
libertatea de utilizare a imaginilor.

Cu toată consideraţia,
Andrei Stroe, administrator Wikipedia.

06/20/2009 23:05 - William Totok wrote:

> Doamnelor si domnilor, în revista "Tricolorul", nr. 1586, editia din 16.06.2009
si apoi in revista "România Mare", anul XX, Nr.986, 19.6.09, a aparut un articol
plin cu invective la adresa mea. Articolul a fost ilustrat cu fotografia mea care
a fost preluata de pe Wikipedia (editia romana -
http://ro.wikipedia.org/wiki/William_Totok).
> Deoarece fotografia respectiva nu este autorizata de mine si a fost publicata pe
pagina dv. va rog s-o eliminati.
> Va multumesc pentru întelegere si astept sa dati curs solicitarii mele.
> Cu stima,
> William Totok
>
> PS. anexez in facsimil textul din cele doua publicatii.

Cu stimă,

Andrei Stroe

----
Wikipedia - http://ro.wikipedia.org
----
Responsabilitate limitată: Răspunsurile la toate mesajele trimise la această
adresă sînt date de voluntari şi nu trebuie considerate ca fiind poziţia oficială
a Fundaţiei Wikimedia. Pentru a purta o corespondenţă oficială vă rugăm să
contactaţi operatorii sitului <http://www.wikimediafoundation.org>.