[Wikiro-l] Fotografie Wikipedia plus facsimil anexat

William Totok william.totok at yahoo.de
Sat Jun 20 23:05:09 UTC 2009

Doamnelor si domnilor, în revista "Tricolorul", nr. 1586, editia din 16.06.2009 si apoi in revista "România Mare", anul XX, Nr.986, 19.6.09, a aparut un articol plin cu invective la adresa mea. Articolul a fost ilustrat cu fotografia mea care a fost preluata de pe Wikipedia (editia romana - http://ro.wikipedia.org/wiki/William_Totok).
Deoarece fotografia respectiva nu este autorizata de mine si a fost publicata pe pagina dv. va rog s-o eliminati.
Va multumesc pentru întelegere si astept sa dati curs solicitarii mele.
Cu stima,
William Totok

PS. anexez in facsimil textul din cele doua publicatii.