[Wikiro-l] Windows XP

Iulian Dogariu iulianu at gmail.com
Thu Apr 16 11:14:22 UTC 2009

Buna ziua,

Multumim pentru completarile aduse.

Puteti face chiar Dv aceste adaugiri in articolul despre Windows XP,
apasand pe legatura "Modifica pagina" pe care o gasiti in partea de
sus a articolului. La Wikipedia oricine este binevenit sa contribuie,
si veti vedea ca este chiar foarte simplu sa o faceti.

Succes, si daca mai aveti nelamuriri puteti consulta paginile
ajutatoare de la http://ro.wikipedia.org/wiki/Portal:Comunitate , sau
puteti pune o intrebare la Cafenea:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Cafenea

i.