[Wikiro-l] Windows XP

Octavian Ionut octi_ionut_92 at yahoo.com
Mon Apr 13 19:18:38 UTC 2009

Buna ziua. As dori sa fac urmatoarele observatii :
pe pagina Wikipedia : http://ro.wikipedia.org/wiki/Windows_XP se prezinta urmatoarele informatii : "Windows XP a primit numele de cod "Whistler", deoarece mulţi muncitori de la Microsoft au schiat la pârtia Whistler-Blackcom din Columbia Britanică în timpul dezvoltării lui." - Aceasta afirmatie este falsa. Windows Whistler este total diferit fata de Windows XP. Exista multe versiuni ale sistemului de operare nepublicate. Windows Whistler : http://www.winsupersite.com/images/faq/whistler_beta1.gif ; Windows XP : http://www.danka.de/printpro/800x600-KDE-session-on-WinXP1280x1024.png # Am citit ultimul paragraf din pagina dar este in antiteza cu citatul pe care l-am dat mai sus. "Windows XP Tablet PC Edition Ediţie creată pentru notebook-uri."
- Nici acest lucru nu este adevarat. Tablet PC-urile sunt PDA-urile sau SmartPhone-urile. Notebook(in engleza) = Laptop.
Sper ca ati citit mail-ul si sper sa se rezolve problema.
Cu stima, Ionut Octavian