[Wikiro-l] Doresc sa traduc

solomon Friedmann solofrid at gmail.com
Fri Mar 2 19:56:40 UTC 2007

    Stimati Domni,
    Din capul locului trebuie sa va multumesc pentru splendida enciclopedie
cibernetica si pentru serviciul pe care mi-l faceti mie si (de buna seama),
miriadelor de utilizatori.
    Simtindu-ma indatorat, am hotarit ca singura cale de a-mi plati aceasta
datorie de onoare este de a contribui cu (cat mai multe) traduceri,
imbogatind astfel sectia romana a enciclopediei.
    Am cautat in sectiunea explicativa a site-ului Dumneavoastra modul de a
proceda pentru a incepe sa traduc articolele indicate si, spre parerea mea
de rau, nu am inteles mai nimic.
    Astfel incat indraznesc sa va rog a binevoi sa imi indicati - daca se
poate, pas-cu-pas - procesul inceperii traducerii unui articol si inserarea
sa in corpul enciclopediei dupa definitivarea acestuia si anume *dupa* ce
imi voi crea numele utilizatorului si a-mi inscrie parola.
    Multumind-va inca o data, va urez sanatate deplina, prosperitate
infloritoare si nenumarate succese in domeniul profesional si in viata pe
care vi-o doresc cit mai indelungata si mai fericita.
    Cu deosebita consideratie,
    S. Frid