[Wikiro-l] Articol suspect de violarea drepturilor de autor.

Cvartetul Arpeggione contact at cvartet.ro
Thu Apr 26 15:47:40 UTC 2007

Buna ziua
Numele meu este Daniel Robu si reprezint Cvartetul Arpeggione.
Acum cateva zile a gasit site-ul dumneavoastra si mi s-a parut o idee interesanta, tocmai de aceea am dorit sa contribuim si noi.
Acum insa am observat ca articolul este propus spre eliminare deoarece violeaza drepturile de autor.
Este vorba de biografia fetelor din Cvartetul Arpeggione.
Va intreb acum ce trebuie facut? Articolul este creat de noi atat pe site-ul oficial www.cvartet.ro, cat si pe site-ul dumneavoastra, deci nu este copiat de nicaieri. Mai mult, este vorba de o biografie, iar schimbarea acesteia nu ar insemna altceva decat inlocuirea cu alte date eronate, ceea ce nu dorim.
Va rugam sa ne spuneti ce trebuie facut pentru a pastra articolul pe site-ul dumneavoastra, spre a fi de folos vizitatorilor.

Cu stima,
Daniel-Adrian Robu
Artistic Manager
Tel: 0751.088.833