[Wikiro-l] traduceri si suport

Lorelei Elf lorelei_elfita at yahoo.com
Wed Feb 1 17:31:51 UTC 2006

Buna ziua,
  Numele meu este Irina. Sunt studenta in anul 2 la limbi si literaturi straine: engleza principal, italiana secundar.
  Folosesc Wikipedia foarte des, si consider ca este unul dintre cele mai importante proiecte pe care internetul a putut sa-l furnizeze. Am devenit membru de abia astazi si principalul motiv a fost faptul ca vreau sa ajut. Stapanesc limba engleza la perfectie si as dori sa traduc articole din wikipedia engleza pentru cea romana. Am folosit pana acum numai varianta engleza deoarece cea romana este saraca si de multe ori tradusa greoi. Nu critic, departe de mine de a face asa ceva: nu vreau decat sa ajut. Vreau sa-i ajut pe cei ce nu cunosc engleza (si credeti-ma sunt multi, mai ales cei mai in varsta care au inceput si ei sa foloseasca internetul) sa aiba acces la toate informatiile de care m-am bucurat si eu.
  Intrebarea mea este cum pot sa fac asta? Am voie sa traduc articole din engleza fara problema dreptului de autor? Pot alege eu articolele pe care vreau sa le traduc (dupa ce verific bineinteles daca nu sunt deja traduse)?
  Astept un raspuns si va multumesc pentru ... Wikipedia.
  Irina S