[Wikiro-l] Re: Vlax Romany Wikipedia

Wikipedia Romania (Ronline) rowikipedia at yahoo.com
Thu Oct 20 11:13:16 UTC 2005

Draga Alin,

Imi pare foarte bine ca ne-ai contactat!
La ora actuala, Wikipedia in rromanes este la primul
pas - inca ne trebuie sa adunam oameni care stiu limba
sa ne suporte. Vad ca tu vorbesti limba - asta este
excelent!

Sunt niste chestii care se pot face de aici:

1. Creeaza-ti un cont de utilizator la Wikipedia
româna, la
http://ro.wikipedia.org/wiki/Special:Userlogin

Acolo putem vorbi mai mult si cu alti membri a
comunitatii

2. Creeaza un cont de utilizator si la
http://meta.wikimedia.org/wiki/Special:Userlogin

Dupa aia, scrie ca esti vorbitor nativ si suporti
acest proiect la:

http://meta.wikimedia.org/wiki/Requests_for_new_languages#Vlax_Romany

Stii alte persoane care vorbesc limba rromanes?
Cu cat este mai multe lume, cu cat sunt mai mari
sansel e de a avea o Wikipedia.

Astept raspunsul (sunt foarte fericit ca dupa
luni de asteptare, putem realiza acest proiect
minunat!)

Salutari,

Ronline