[Wikiro-l] Vlax Romany Wikipedia

Iulian Dogariu iulianu at gmail.com
Thu Oct 20 10:47:30 UTC 2005

Salut Alin,

Multumim pentru mesaj si pentru dorinta de a te implica.

Deocamdata Ronline duce tratative pentru infiintarea Wikipediei in
romanes. Cred ca el e cel mai in masura sa iti spuna care este stadiul
proiectului; insa nu-s sigur ca urmareste aceasta lista de discutii.
Daca vrei, ii poti lasa un mesaj la
http://ro.wikipedia.org/wiki/Discu%C5%A3ie_Utilizator:Ronline .

Spor,

iulian

{jabber|mailto}:iulianu at gmail.com
                                          GPG Key ID: 0x92B1C594

             -- "Live as if you were to die tomorrow.
                 Learn as if you were to live forever." (Gandhi)