[Translators-l] Re : Started a new hungary wiki support!

Damokos Bence damokos.bence at wiki.media.hu
Mon May 25 07:58:07 UTC 2009

Szia!Hogy egyértelmű legyen, mire gondoltam: azért írtam, hogy előbb
mutatkozzatok be, és mutassátok meg az aktivitásotokat, mert így tudjátok
elérni azt, hogy ha valaki MediaWikis kérdéssel fordulna mondjuk a
wikipédistákhoz, akkor ők nyugodt szívvel továbbítsák őket hozzátok (mert
figyelve a munkátokat, megbíznak a tudásotokban és abban, hogy jók a
szándékaitok) és ugyanígy tudjátok elérni azt is, hogy azok a wikipédisták,
akik ugyanazt csinálják, mint ti, esetleg átszokjanak kicsit a ti
oldalatokra és ott nyújtsanak ők is segítséget.

Másrészt, már így is vannak páran, akik foglalkoznak a fordítással, akiknek
eddig sajnos nem jutott idejük a dokumentációra -- ők is örülnek, ha látják,
hogy van aki foglalkozik ezzel az elhagyatott területtel, ugyanakkor ők is
szeretnének tudni arról, hogy ti is dolgoztok ezen a téren. (Ezzel meg
tudnak győződni róla, hogy jó kezekben van a projekt, és ha szükséges,
esetleg be tudnak vonni titeket pl. a rendszerüzenetek lokalizálásába is, ha
az valamiért lelassulna.)

Üdv,
Damokos Bence