[Translators-l] Re : Re : Started a new hungary wiki support!

louis bodo louis_bodo at yahoo.fr
Sun May 24 22:16:50 UTC 2009

Ha Wikipédia szerkesztõ vagy akkor nagyon jól tudud, hogy rövidesen lesz egy magyar Wikipédista találkozó. Bár arról nem tudok, hogy van-e ilyesmi más nyelveken is, de ha valóban fontosnak találod ezt akkor miért nem hozod fel a témát a Wikitalin?

 Errare humanum, et in errore perseverare stultum est