[Wikiro-l] Redirecţionat: Răspuns: Pagina Defecte cardiace

Petre Rau petrerau at yahoo.com
Fri Mar 16 20:20:31 UTC 2012

Stimati domni, mesajul asta vine aiurea la mine, eu n-am nicio treaba cu asa ceva.
Pe undeva este o eroare, va rog sa verificati.

________________________________
De la: Sorin Gradinaru <sorin la gradinaru.eu>
Către: wikiro-l la lists.wikimedia.org
Trimis: Vineri, 16 Martie 2012 16:07:44
Subiect: Re: [Wikiro-l] Pagina Defecte cardiace

Buna ziua,

Astazi m-am inscris pe site-ul dumneavoastra pentru a crea o pagina ce
lipseste in limba romana si anume: "Defecte cardiace". Informatiile
pentru aceasta pagina provin de pe site-ul asociatie noastre
www.acmim.ro si care au fost preluate de la partenerii nostrii
europeni.

In timp ce cream pagina am fost informat ca aceasta a fost stearsa.
Imi puteti spune care este motivul si de asemenea cum ar trebui
procedat pentru a crea pagina?

Multumesc frumos,

Sorin Gradinaru
Vice-president