[Wikiro-l] Răspuns: Buna ziua

Strainu strainu10 at gmail.com
Thu Jan 5 09:31:43 UTC 2012

Domnilor, primiți aceste mesaje pentru că sunteți abonați la lista de
discuții a Wikipediei în limba română. Dacă doriți să vă dezabonați,
mergeți la https://lists.wikimedia.org/mailman/listinfo/wikiro-l

Domnule Prisacaru, am aprecia dacă ați folosi alte mijloace pentru
anunțurile de mică publicitate pe care doriți să le publicați.

Mulțumesc,
  Utilizator:Strainu

În data de 5 ianuarie 2012, 11:18, Lucian Simionescu
<baronulrosu17 at yahoo.com> a scris: