[Wikiro-l] problema

Strainu strainu10 at gmail.com
Wed Mar 9 07:52:41 UTC 2011

În data de 8 martie 2011, 20:56, Stephan Poen <stpoen at alice.it> a scris:

Domnule Neagoe,

Vă sfătuiesc să citiți următoarele pagini:

http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Citarea_surselor (și legăturile
din primul paragraf pentru felul corect în care se citează sursele pe
Wikipedia)

http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Drepturi_de_autor (în special
secțiunea "Autorii care doresc să ofere materiale Wikipediei" pentru a
oferi materiale pe care doriți să le folosiți în articole sub o
licență compatibilă cu cea a proiectului Wikipedia)

Dacă mai aveți întrebări, le puteți pune la
http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Cafenea , precizând articolele
care fac obiectul discuției.

>                 Stimate Domnule Vlad Neagoe
>
>     Nu îmi dau seama în ce context at,i avut aceasta( adresa( a mea
> pentru a-mi scrie mesajul Dv. Regret foarte mult dar nu va( pot ajuta cu
> nimic deoarece eu nu sunt un responsabil al sistemului Wikipedia ci doar
> un simplu user care intervine exclusiv în materiale din domeniul meu
> profesional.
>     Va( sfa(tuiesc sa( luat,i informat,i la alte niveluri pentru a
> putea obt,ine adresa directa( a responsabililor care sunt obligat,i sa(
> [...]

Stimate dl. Poen,

Vi s-a mai explicat în cel puțin două rânduri că sunteți abonat la o
listă publică de email, de aceea primiți aceste mesaje legate de
Wikipedia în limba română. Dacă doriți să nu le mai primiți, mergeți
la adresa menționată în partea de jos a fiecărui mesaj de pe această
listă și veți putea să vă modificați setările. Dacă nu vă descurcați,
puteți contacta administratorul listei la adresa iulianu at gmail.com
(prezentă și ea pe pagina respectivă).