[Wikiro-l] VA ROG DIN SUFLET AJUTATI-MA

Cristina Cristina cristinaluca65 at yahoo.com
Sun Jun 26 13:56:07 UTC 2011

From: Cristina Cristina <cristinaluca65 la yahoo.com>
To: "wikiro-l la wikipedia.org" <wikiro-l la wikipedia.org>
Sent: Sunday, June 26, 2011 3:49 PM
Subject: VA ROG DIN SUFLET AJUTATI-MA

Buna ziua.numele meu este Popescu Cristina.sint nascuta in craiova la data de 23-03-1976.va scriu acest e-mail in speranta ca cineva ma v-a putea ajuta.locuiesc in prezent in olanada,nu am cetatenie olandendeza,dupa cum bine stiti pentru romani nu este valabil sa ai un loc de munca legal si cu atit mai mult sa beneficiezi de o locuinta.anul trecut am inceput relatia cu tatal copilului pe care il avem.dar dupa o perioada acesta a luat-o pe cai gresite.a inceput sa consume din nou droguri,de ce spun din nou pentru ca el era un consumator foarte mare de droguri ,a fost si internat la clinici de specializare pentru asa ceva.a inceput si lucru cu femei care isi vand trupul pentru bani sa fiu mai explicita lucreaza in domeniu prostitutiei are o agentie de escorta aici in amsterdam.site-ul care il puteti accesa pentru mai multe detalii este:www.ladypink escorte service.nl.de aici au inceput problemele noastre.fiind gravida in luna a-4-a si  fiind prea tirziu sa
 pot face un avort,tatal copilului m-a dat afara din casa de nenumarate ori.pe scurt in tot timpul sarcinii am avut numai probleme.anul acesta pe 17-01-2011 l-am nascut pe LUCA.baietelul meu.dupa nastere in urma unui scandal cu tatal copilului am avut o cadere nervoasa.mama partenerului meu (tatal copilului)a anuntat protectia copilului,in urma sesizarilor facute au venit si s-a hotarat ca eu impreuna cu baietelul sa mergem intr-o clinica de specializare pentru a s-e pute vedea cum decurg lucrurile intre mine si baiat.dupa 3 saptamani medici au decis ca eu nu am de ce sta acolo.in acest timp tatal caopilului s-a decis ca vrea sa fie singur adica sa ne despartim.in acesata situatie m-a dat afara din locuinta iar cei de la protectia copilui n-i l-au luat pe Luca,pe motivul ca eu nu am casa nu am servici si nu pot intretine baiatul,iar tatal lui este consumator de droguri.de 4 luni sint in aceasta situatie.am mers peste tot sa-mi pot intra in drepturi ptr
 baiat dar raspunsul este NU,adica nu pot obtine nimik aici in olanda.copilu este dat in ingrijire la o familie provizoriu,daca in termen de 3 luni eu nu imi pot rezolva aici situatia,copilu poate ajunge in familia tatalui sau v-a fi dat spre adoptie.eu NU-MI doresc acest lucru.ce doresc este daca se poate prin intermediul dumneavoastra sa cer ajutor autoritatilorromane din tara, caci aici cei de la ambasada romaniei din HAGA nu m-au ajutat deloc,doar promisiuni,in momentul de fata locuiesc la case sociale,unde este liber acolo merg sa dorm iar ziua merg pe strada fara sa stiu unde,maninc ce apuc(si din gunoaie am mancat)asta ca sa pot vedea copilul odata la 10 zile timp de o ora.va rog din suflet ajutati-ma.daca cineva doreste sa ia legatura cu mine ,la numarul de telefon 0031685459768,a-si foarte bucuroasa.ce vreau este sa-mi iau baietelul de 5 luni si sa revin in tara.va rog din suflet inca odata ajutati-ma.cu respect.CRISTINA,eu nu sint casatoriTA CU
 TATAL COPILULUI.