[Wikiro-l] Fw: probleme la update-ul articolului

Alina Badila alina.badila at icpe.ro
Thu Jan 13 14:08:59 UTC 2011

----- Original Message -----
From: Alina Badila
To: wikiro-l la wikipedia.org
Sent: Thursday, January 13, 2011 4:03 PM
Subject: probleme la update-ul articolului

Draga Wikipedia,

Noi apreciem foarte mult misiunea wikipedia si folosim internetul ca sursa principala de informare. Însa, am observat ca articolul despre compania pe care o reprezint, ICPE este plin de greseli (începând chiar cu numele companiei) si informatii nerelevante si foarte învechite care, pe lânga faptul ca dauneaza imaginii noastre, dezinformeaza si cititorii. Acest aspect ne face sa punem la îndoiala veridicitatea informatiilor publicate în articolele dvs.

Am încercat la sfârsitul anului trecut sa actualizam informatiile însa dl. Andrei Stroe a considerat informatiile ca fiind subiective blocând accesul colegei mele care a operat modificarile, articolul revenind la "versiunea lui ark25 neutra si verificabila". Am analizat articolele altor companii si mi s-au parut a fi mai subiective si comerciale comparativ cu versiunea noastra. Dar am înteles unde am gresit.

Va rugam sa ne recomandati o structura obiectiva si neutra pe baza careia sa ne construim articolul de baza si o vom respecta.

De asemenea ne dorim sa sustinem misiunea wikipedia printr-o sponsozizare. Care este modalitatea pe care o recomandati dvs?

Cu respect,
Alina Badila
Marketing & PR Manager

ICPE  |  Innovating the future

Splaiul Unirii 313, 030138 Bucuresti, România

tel +4021 589 3364 | fax +4021 589 3434

www.icpe.ro  | alina.badila la icpe.ro

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5783 (20110113) __________

http://www.eset.com