[Wikiro-l] R: va rog sa stergeti

Strainu strainu10 at gmail.com
Sat Aug 28 10:48:49 UTC 2010

Ah, acum m-am lămurit. Am picat "de proști" în mijlocul unei dispute
locale (sau a unui personaj căruia îi place să-și răspundă singur).

http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Oracol/Arhiv%C4%83/2008#DREPTI_INTRE_POPOARE
(+istoricul paginii)

Domnule Beceanu, recte 79.112.112.146, 79.112.40.60 sau cum vă numiți,
vă invit să vă duceți războaiele personale cu morile de vânt în altă
parte, nu pe Wikipedia. Încă o dată scuze celorlalți abonați ai
acestei liste.

În data de 28 august 2010, 13:32, Strainu <strainu10 at gmail.com> a scris: