[Wikiro-l] O intrebare

Christian-David Ghiurau chris_david1990 at yahoo.com
Fri May 22 12:15:07 UTC 2009

Buna ziua! Ma numesc Ghiurau Christian-David, locuiesc in jud. Suceava. Sunt elev in clasa a XII-a, si as dori sa stiu daca pot folosi date wikipedia pentru Atestatul pe care il voi sustine anul acesta. Proiectul pe care il voi folosi consta intr-un site, pentru care as avea nevoie de informatii pe care le aveti, in special despre "pian". Mentionez ca site-ul nu va fi publicat pe Internet, insa as dori aceste informatii deoarece mi-ar fi de mare ajutor la realizarea proiectului.Va multumesc anticipat.