[Wikiro-l] Citeva intrebari practice

Iulian Dogariu iulianu at gmail.com
Sun Jan 4 11:58:15 UTC 2009

Bună ziua, înainte de toate vă urez bun venit şi un an nou fericit!

1) Un ghid despre cum se creează o nouă pagină în Wikipedia găsiţi la
http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Cum_să_creez_o_pagină . Alte
ghiduri utile mai puteţi găsi la
http://ro.wikipedia.org/wiki/Portal:Comunitate , mai ales în secţiunea
"Editare".

2) Ca wikipedist vă puteţi crea pagina proprie de prezentare, e
suficient să mergeţi la
http://ro.wikipedia.org/wiki/Utilizator:Cogitator (unde Cogitator e
numele Dv de utilizator), să apăsaţi Creează şi să scrieţi prezentarea
Dv.

3) Puteţi fi activ la orice ediţie Wikipedia în altă limbă, fără să
mai înregistraţi din nou. E suficient să intraţi cu contul Dv de
utilizator şi parola de la Wikipedia în română. Contribuţiile vor
apărea sub numele Dv, fireşte.