[Wikiro-l] Nelamurire

Iulian Dogariu iulianu at gmail.com
Wed Feb 11 14:05:52 UTC 2009

Buna ziua,

Cea mai simpla cale ar fi sa-l contactati pe editorul care v-a sters
pagina (lasati-i un mesaj pe pagina sa de discutii) si sa-l rugati sa
clarifice motivele pentru care a facut aceasta.

Oricum, cind creati un articol pe Wikipedia, asigurati-va ca
respectati citeva reguli, enumerate si detaliate la
http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:List%C4%83_de_politici . In
principal:
* articolul trebuie sa trateze un subiect notabil:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Notabilitate
* articolul trebuie sa fie scris dintr-un punct de vedere neutru:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:PDVN
* articolul trebuie sa includa informatii verificabile:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Verificabilitate
* sursele trebuie citate:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Citarea_surselor

i.