[Wikiro-l] Bună ziua!

Blue WeSTA yo_westa at yahoo.com
Tue Sep 23 09:01:12 UTC 2008

Bună ziua

Observ cu părere de rău că sunt acuzată de violarea drepturilor de autor pentru articolul Psycho (1960 film).
Am citit acel articol apărut în ziar ulterior şi eu ar trebui să fiu indignată deoarece doamna Patricia Marinescu (aici), cea care susţine acolo că a scris articolul nu a menţionat că l-a copiat din cartea precizată de mine la referinţe.

Am dat destui bani pe acea carte (94,90 Lei în 2007), ca apoi să pot vedea un articol în ziar şi o doamnă să spună că este scris de ea? Sunt foarte indignată!

Cartea se numeşte 1001 de filme de văzut într-o viaţă, iar coordonatorul acesteia este Steven Jay Schneider. Enciclopedia rao. Este o adaptare în limba română după 1001 movies you must see before you die. A Quintet Book. Copyright 2003 Quintet Publishing Limited.

La pagina 386 se poate găsi textul despre Psycho, filmul domnului Alfred Hitchcock, textul pe care l-am scris cu mâna mea după acel text. Iniţial îl scrisesem cu î,ş,ă,ţ şi â dar a trebuit să le modific pentru un proiect de informatică, şi din păcate nu mai am variantele cu diacritice.

Nu mai contează dacă ştergeţi sau nu articolul, ci doar că acea doamnă sau domnişoară nu a precizat de unde a copiat. Asta contează pentru mine.

Vă mulţumesc pentru înţelegere,
La revedere.