[Wikiro-l] modificari pagini

Dan Ionescu dan_x71 at yahoo.com
Fri Nov 7 16:51:19 UTC 2008

Va salut

Va rog sa ma ajutai in urmatoarea problema aparuta recent.

Atunci cand vreau sa modific o pagina in limba romana (scrisa pe  //ro.wikipedia.org/wiki/....), in partea de jos a paginii imi apare un buton mare "Salvează pagina (previzualizaţi modificarea)" care este inactiv. Acelasi lucru se intampla daca vreau sa discut la Cafenea (Adăugaţi un mesaj nou sau o întrebare privitoare la Wikipedia).

Daca vreau sa modific o pagina in engleza ( //en.wikipedia.org/wiki/....), butonul "Save" este activ.
De asemenea pot modifica pagini pe //ro.wikiquote.org/wiki (butonul "Salvează pagina" este activ).

Care este explicatia?
IP-ul meu este 89.137.192.140. Sistemul de operare este Windows Vista si browser-ul este IE.

Va multumesc,
Dan