[Wikiro-l] Editorul de articole Wikipedia

Iulian Dogariu iulianu at gmail.com
Sat Jun 21 19:34:09 UTC 2008

Salutări,

Atunci cînd spuneţi „editor", vă referiţi la o persoană cu acest rol,
sau la un software de editare? :-)
Ar trebui să ştiţi că la Wikipedia oricine poate fi editor, chiar şi
Dv., şi puteţi face asta chiar şi fără să vă creaţi cont. Cei de la
Wikipedia engleză au mai mulţi contribuitori activi, de aceea
calitatea articolelor lor este indiscutabil mai bună decît cea a alor
noastre.

i.