[Wikiro-l] Citeva intrebari practice

Timoschenko timoschenko at netcologne.de
Wed Dec 31 14:28:48 UTC 2008

Stimati domni/stimate doamne,

m-am inregistrat astazi (31.12.08) la Wikipedia - ca utilizator (nu m-am
lamurit daca se procedeaza si la inregistrari ca eventual autor de
articole).

Intrebarile mele:

1) care este procedura (pas cu pas) a postarii unui articol in Wikipedia? Nu
am gasit indicatii in acest sens si v-as fi recunoscator sa-mi spuneti unde
gasesc indicatii despre cum sa procedez;

2) unde am loc sa ma prezint? In pagina Dvs scrie:

"În ce domenii aţi dori să contribuiţi? Poate să fie specialitatea
dumneavoastră sau un domeniu pentru care aveţi o pasiune aparte. Aveţi la
dispoziţie propria pagină de utilizator (vedeţi sus de tot unde scrie
Cogitator) în care să vă prezentaţi pe scurt dacă doriţi."

Nu am gasit insa pe pagina de preferinte un loc unde sa dau datele mele
(presupun totusi ca ar fi util si cinstit acest lucru).

3) cum sa procedez daca doresc sa fiu activ (postari de articole, sau
eventual discutii) si in alte limbi decit limba romana? E nevoie sa reiau
toata procedura de inregistrare (cu UserName, Parola, etc,etc)? Sau ramina
valabila inregistrarea de acum?

Decamdata atit. V-as ramine indatorat pentru un raspuns (cel mai practic tot
pe calea e-mail-ului)

Cu multe multumiri anticipate,

Dipl.-Ing. Alex. Timoschenko

Köln, Germania