[Wikiro-l] DAN GRIGORESCU

Sara Moldoveanu sara_moldoveanu at yahoo.com
Tue Apr 22 08:00:48 UTC 2008

                                                   Buna Ziua !!!!

  As dori sa stiu daca exista textul biografic "academician prof.dr Dan Grigorescu- Wikipedia" si in limba engleza. Am observat ca in cazul altor academicieni, ex N. Manolescu exista si o versiune in engleza si asta este foarte bine. Credeti ca as putea accesa biografia d-lui prof si in lb engleza? fie pe site-ul dvs, fie, daca aveti cumva informatii, pe alte site- uri culturale ?

  Va multumesc anticipat !

  sara m