[Wikiro-l] Ajutor!

Cosmin Vatris cosmin_f at yahoo.co.uk
Tue Apr 1 10:52:17 UTC 2008

Buna ziua!
Sunt Cosmin Vatris, ID:cosmin_f. Am observat ca exista doua pagini diferite, care se refera la localitatea Jebel din judetul Timis: Jebel,Timis (ro.wikipedia.org/wiki/Jebel,_Timiş ) si Comuna Jebel, Timis (ro.wikipedia.org/wiki/Comuna_Jebel,_Timiş ).
Va rog sa-mi spuneti cum se procedeaza pentru a exista o singura pagina, deoarece este o singura localitate. Am creat capitolul Istoric si am adaugat unele date in capitolul mai sus mentionat.
In momentul in care deschid pagina la Jebel, eu vad modificarile. Alti utilizatori nu vad aceste modificari. Ce trebuie sa fac pentru ca informatiile sa fie accesibile tuturor?

Cu respect,

Flavius Cosmin Vatris

Adresa:       Timisoara, Str. D. Kiriac, Nr.2, Sc. A, Ap.8,
                   Cod postal 300486
tel. mobil   +40-723-299.377
      fix        +40-356-105.398
                  +40-256-218.815