[Wikiro-l] Draga Wikipedia :)

Underground Hiphopebola hiphopebola at yahoo.com
Sun Nov 11 16:16:51 UTC 2007

Buna Ziua ,
Acum putin timp in urma am deschis un articol numit "rapper" , care se refera la "evolutia" unei persoane care asculta hiphop ... in introducere am scris si despre persoanele care nu inteleg stilul , dar si ca sunt uimit ca nu exista un astfel de articol ...
In mai putin de 5 minute , am primit un mesaj in genul "Dacă nu există un anumit articol la Wikipedia nu înseamnă că cineva se face vinovat de asta. Dacă doriţi un articol despre rapper sau orice altceva, puteţi să îl creaţi. Dacă aveţi nelămuriri puteţi să-mi trimiteţi un mesaj sau întrebaţi la Cafenea." ...
Apoi am vrut sa-mi recitesc articolul sa vad ce l-a nemultumit pe domnul "Rad Urs" si am vazut si ca era propus pt stergere rapida , opinie personala ...
In primul rand nu am zis ca s-ar face cineva vinovat ,doar am vrut sa imi exprim surprinderea ca nu exista un astfel de articol cu toate ca multi dintre noi se confrunta zilnic cu asta ..
In al 2-lea rand , nu vad un motiv pt care ar trebui sters , este doar opinia personala , nu mi se pare o justificare prea concreta ...

Multumesc ,
hiphopebola