[Wikiro-l] pacaleala?:-/

bliZZard bliZZard blizzard_int at yahoo.com
Fri May 4 06:01:26 UTC 2007

bunaziua am primit un mail acum vreo 2 zile kre arata cva d genu:

"Buna ziua ,

    Cu ocazia implinirii a 3 ani, portalul http://it.wikipedia.org ,
 pe perioada 23.04.2007-30.04.2007 a ales aleator 7 membri, utilizatori
de servicii internet, ce vor fi automat castigatori a unor premii oferite
de mai multe fime renumite de hardware  si software.
     Ei bine DA! Esti castigatorul unui LAPTOP VAIO cu toate programele
utilitare licentiate,de care are nevoie orice utilizator HOME.
 Tot acest premiu are o valoare de 1150 euro.
   Tot ceea ce trebuie sa faci este sa ne trimiti un mail cu urmatorul
cod 9FX0-3I66-2N9-A33L , pentru validare, alaturi de care sa ne treci
 numele si adresa ta exacta,unde vrei sa iti ajunga premiul.

     Nu uita sa vizitezi situl nostru   http://it.wikipedia.org

    Bita Cosmin
    Administrator Castiguri"

si ash vrea sa shtiu si eu dak e adv ceea c scrie in mail deoarece am mai primit un mail d la acea adresa in kre imi cerea bani pt o taxa de transport!
multumesc anticipat pentru ajutor