[Wikiro-l] fotografie Cornel Medrea

Gabriela Medrea g.medrea at yahoo.com
Fri May 4 18:40:36 UTC 2007

Stimati Administratori ai Enciclopediei,

am realizat in anul 2003 un site despre viata si opera sculptorului Cornel Medrea (www.medrea.go.ro). Pentru reproducerea imaginilor in mod legal pe Internet am facut demersuri la Editura Meridiane si la Institutul de Istoria Artei "George Oprescu". Dreptul de reproducere pentru folosirea fotografiilor este mentionat pe fiecare pagina a site-ului si pe fiecare fotografie.

In pagina Enciclopediei dedicata sculptorului Cornel Medrea fotografia reprodusa este mentionata ca Domeniu public
http://ro.wikipedia.org/wiki/Imagine:Medrea01.jpg

Utilizatorul Moby Dick foloseste fotografia chiar pastrand dimensiunile de pe site-ul Medrea si file size 45 KB ceea ce imi spune ca a fost fraudulos luata de pe site-ul Medrea (http://www.medrea.go.ro/opera.htm)
Conform legii dreptului de autor mai intai trebuie sa obtineti in mod legal dreptul de reproducere a unei fotografii si apoi sa o postati ca fiind considerata Domeniu public.

Gabriela Medrea