[Wikiro-l] Esti castigator

simo7 rottekatzschen at yahoo.com
Mon Jul 2 17:52:35 UTC 2007

atentie!!!! pentru cei care au primit mailul cu premii de la bita cosmin!!
acesta este un excroc!! nu i-am achitat taxa de transport deoarece mi-am dat
seama ca ceva nu e clar la mijloc. si am aflat cine e defapt!!! pacat ca nu
il poate prinde cineva.. dati clic si voi aici sa vedeti cine e...defapt una
din fetele lui..cine stie cate joburi necurate are...sau daca locuieste in
new york sau in bucuresti... destept baiatu' :)
http://www.citi-habitats.com/agent_profile.php?id=COBatentie!!!!!!!