[Wikiro-l] Corectie

Sraum Deaky Bela&Ildi sdbi at xnet.ro
Tue Feb 13 20:21:05 UTC 2007

 În data de 11/02/2007 mi-am creat un cont de utilizator sub numele de Sbela si am încercat sa completez putin informatiile privind comuna mea natala "Baiut".
 Crearea contului s-a reusit, am confirmat si pe http:... primit de la <wiki at wikimedia.org> si am efectuat completare de informatie.
 Am mai revenit o data pentru înca o corectie, dar poate am uitat sa ma autentific, si ca urmare în istoric a aparut IP-ul în loc de numele meu de utilizator.
 Va rog sa binevoiti daca este posibil sa modificati în baza de date astfel ca sa apara în istoricul pentru cuvîntul cheie "Baiut", pozitia din istoric " 11 februarie 2007 18:25 "  Sbela în loc de IP=213.233.86.10.

     Va multumesc pentru solicitudine.

Vodafone scaneaza automat toate mesajele impotriva virusilor folosind Trend Micro VirusWall.
Vodafone automatically scans all messages for viruses using Trend Micro VirusWall.
Nota: Este posibil ca produsul Trend Micro VirusWall sa nu detecteze toti virusii noi sau toate variantele lor. Va rugam sa luati in considerare ca exista un risc de fiecare data cind deschideti fisiere atasate si ca Vodafone Romania nu este responsabila pentru orice prejudiciu cauzat de decizia dvs.
Disclaimer: It is possible that the Trend Micro VirusWall product may not be able to detect all new viruses and variants. Please be aware that there is a risk involved whenever opening e-mail attachments to your computer and that Vodafone Romania is not responsible for any damages caused by your decision to do so.