[Wikiro-l] intrebare

Iulian Dogariu iulianu at gmail.com
Wed Aug 15 16:14:28 UTC 2007

Buna ziua,

Articolele de pe Wikipedia *sunt* protejate de drepturi de autor. insa
licenta sub care sunt puse (Licenta GNU pentru Documentatie Libera:
http://ro.wikipedia.org/wiki/GNU_FDL) va permite sa le copiati si pe
situl Dv. Conditiile sunt, *in principiu*:
* sa mentionati si pe situl Dv. ca drepturile de autor asupra
respectivelor articole apartin colaboratorilor Wikipedia -  cel mai
simplu mod este sa includeti o legatura catre articolul original de pe
Wikipedia
* sa includeti legatura catre textul licentei GNU pentru documentatie libera.

Sper ca acest raspuns sa va fie de folos.

i.

p.s. Nu sint avocat ;-) Daca aveti nevoie de sfaturi juridice, va rog
consultati un avocat calificat.