[Wikiro-l] Vreau sa va cunosc

sacadati laura sacadati_laura at yahoo.com
Wed Sep 6 17:37:18 UTC 2006

Buna Mihaela,am primit e-mailul tau si desi m-am inscris pe site-ul asta nu prea citesc mailurile,de obicei le sterg...al tau nu stiu de ce l-am deschis...si uite itzi scriu.Imi dau seama ca iti este foarte greu...eu nu stiu cum e,nu am trecut prin asha ceva , nu pot sa zic ca am trecut prin multe situatzii grele in viatza mea .Am 27 de ani,ma numesc Laura,de trei ani am venit sa locuiesc in Spania cu toata familia mea.Aici muncesc si am o viatza destul de relaxanta.
  Daca itzi face placere potzi sa-mi scrii de cite ori vrei,eu itzi voi raspunde...Singuratatea e grea...poate cea mai grea...stiu cum sint momentele alea cind vrei sa vorbesti cu cineva si nu ai cu cine...si incepi sa-ti faci fel si fel de ginduri...itzi vin in cap fel si fel de amintiri,care nu itzi fac tocmai bine.
  Te pup,ai grija de tine...si fi optimista,chiar daca viatza asta e uneori grea si ne face sa trecem prin situatzii grele poa sa "iasa soarele pe strada noastra"din nou ,cum zice tatal meu.