[Wikiro-l] Solicitare de ajutor...

Eduard Nicolau enicolau2001 at yahoo.com
Sat Oct 21 12:56:49 UTC 2006

Vã salut !

  Doresc sã-mi deschid un cont, am încercat de mai multe ori, nu am reuºit dar mi s-a rãspuns cã "am deja 6 conturi...", dar eu nu stiu pe care din ele mã pot autentifica.
  Cred cã mã încurc la "descrierea de pe tastatura, cu cuvinte, a imaginii". Nu ºtiu cum sã rãspund la acele adunãri sau scãderi...Nu ºtiu dacã acele cifre reprezintã o imagine.
  Vã rog, dacã este posibil, sã mã ajutaþi sã trec peste acest...hop, sã-mi pot crea un cont ºi, ulterior, sã mã pot autentifica.
  Vã mulþumesc.
  Cu deosebit respect,
  Eduard Nicolau                             enicolau2001 at yahoo.com