[Wikiro-l] lamurire

john mama joh_253 at yahoo.com
Mon Nov 20 10:34:40 UTC 2006

Salut! As vrea sa stiu de ce sunt blocat de catre utilizatorul sau administratorul Pixi, pentru ca abia m-am inregistrat si nu am vrut decat sa citesc articolul legumicultura. Daca se procedeaza altfel doar pentru a citi un articol, v-as ruga sa imi transmiteti.
                                                                              Va multumesc!

Sponsored Link

   Don't quit your job  - take classes online and earn your degree in 1 year. Start Today