[Wikiro-l] crestinortodox

CrestinOrtodox info at crestinortodox.ro
Thu May 11 12:55:41 UTC 2006

buna ziua,

am citit mesajul de la dumneavoastra dar as vrea sa va anunt ca eu sunt administratorul site-ului www.crestinortodox.ro asa ca nu se pune problema drepturilor de autor. Am drepturi pentru absolut toate materialele postate asa ca nu cred ca e nici o problema. Pot posta absolut toate materialele complete iar intrebarea mea este daca pot specifica sursa www.crestinortodox.ro la sfarsit? Detin foarte multe materiale despre foarte multe biserici si manastiri din romania si nu numai asa ca as putea ajuta la completarea wikipedia. Singura mea problema e sa pot posta sursa si sa nu fiu banat pe site-ul dumneavoastra. Asadar cum credeti ca e mai bine? Putem face ceva impreuna?

Multumesc.

Doamne ajuta!