[Wikiro-l] Hello!

Iulian Dogariu iulianu at gmail.com
Mon Jan 23 18:40:24 UTC 2006

On 23/01/06, silvia georgiana arvinte <silvia_georgiana87 at yahoo.com> wrote:
>   MA intereseaza sa stiu daca reusesc sa perfectez un articol despre ceva anume, in domeniul literar, daca as putea sa il impartasesc si celorlalti pe wikipedia.

Georgiana,

Cu siguranta; insa trebuie sa ai grija ca articolul sa nu cuprinda
cercetare originala si pareri personale (vezi si
http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:F%C4%83r%C4%83_cercetare_original%C4%83
), si sa citezi sursele pe care le folosesti.

Spor ;-)

iulian

{jabber|mailto}:iulianu at gmail.com
                                          GPG Key ID: 0x92B1C594

             -- "Live as if you were to die tomorrow.
                 Learn as if you were to live forever." (Gandhi)