[Wikiro-l] nedumerire

Iulian Dogariu iulianu at gmail.com
Sun Dec 24 10:45:44 UTC 2006

Dle Horea,

Si eu si multi altii cunoastem multi oameni de calitate, despre care
putem povesti oricui cu mandrie.

Insa Wikipedia nu este o gazeta de perete, si nici un mijloc de
educatie morala, ci este o ENCICLOPEDIE, cu reguli precise despre ce
trebuie sa contina si ce NU trebuie sa contina. Toti cei care
contribuim la acest proiect suntem de-acord cu aceste reguli, care se
afla la http://ro.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Ce_nu_este_Wikipedia .
In mod special va atrag atentia asupra punctului 8:

"Autopromovarea. Contribuitorii trebuie să evite participarea la
articole despre ei înşişi sau despre subiecte în care sunt implicaţi
personal, întrucât în aceste situaţii le este greu să păstreze un
punct de vedere neutru."

Cu respect,

Iulian,
wikipedist