[Wikiro-l] Sesizare

office at turnu-magurele.ro office at turnu-magurele.ro
Wed Dec 6 12:03:27 UTC 2006

Stimate domn, la o cautare pe google a cuvantului "www.turnu-magurele.ro"
constat ca de putin timp apar lincuri spre pagina dvs ro.wikipedia

Discuţie Utilizator:86.35.55.81 - WikipediaVA ROG, CA PE ACEST SITE SA NU
EXISTE NICIODATA VREO REFERIRE SAU LINK LA DOMENIUL ORASULUI TURNU MAGURELE
RESPECTIV HTTP://WWW.TURNU-MAGURELE. ...
ro.wikipedia.org/wiki/Discuţie_Utilizator:86.35.55.81 - 14k - În Cache -
Pagini similare

Discuţie Utilizator:DanRem - WikipediaÎn legătură cu situl HTTP://WWW.TURNU-
MAGURELE.RO nu ne puteţi cere nici introducerea lui şi nici scoaterea lui din
Wikipedia. ...
ro.wikipedia.org/wiki/Discuţie_Utilizator:DanRem - 12k - În Cache - Pagini
similare

Discuţie Utilizator:DanRem
De la Wikipedia, enciclopedia liberă
Sari la: Navigare, căutare

[modifică] Către un utilizator care crede că este puţin mai edificat
Nici o problemă, site-ul de care vorbiţi nu se încadrează în sursele noastre
de încredere. Dacă îl găsiţi pe ro.wp vă rog să-l înlăturaţi cît mai repede.
–
Laurap\ mesaj 3 noiembrie 2006 13:22 (EET)

PS. M-am uitat la profilul utilizatorului DanRem şi m-am edificat şi eu. E gol.

Care este problema cu avertizările de la Discuţie Utilizator:86.35.55.81? M-am
uitat în contribuţiile anonimului respectiv şi am văzut că avertizările sînt
cu totul legitime:
la 26 mai 2006 a vandalizat pagina de utilizator a Laurei, scriind chestii de
genul „Te-am prin nesimtitule” şi ştergînd bucăţi din pagină;
la 7 iunie 2006 a vandalizat pagina 69 î.Hr. şi a scris „Peste 2073 se
va
manifesta un bou pe nume AdiJapan , cam prin 2006 in era care o sa vina !
”;
la 15 iulie 2006 a vandalizat pagina mea de utilizator, ştergînd o bucată din
ea şi înlocuind-o cu chestii de genul „hai ca esti deja vedeta !!!
”
Asemenea acte sînt clar manifestări vandalice.
În legătură cu situl HTTP://WWW.TURNU-MAGURELE.RO nu ne puteţi cere nici
introducerea lui şi nici scoaterea lui din Wikipedia. Faptul că sînteţi
proprietarul lui nu are nici o relevanţă. — AdiJapan ☎ 3 noiembrie
2006 14:13
(EET)
Adus de la "http://ro.wikipedia.org/wiki/Discu%C5%A3ie_Utilizator:DanRem"

VA ROG CE SUNT ACESTE DIALOGURI CARE APAR PE WIKIPEDIA PTR A FI PROMOVATE PE
GOOGLE ??
LE CONSIDER JIGNIRI SI CA ATARE DACA NU DISPAR CU SCUZELE DE RIGOARE.
AM DREPTUL DE AMI APARA IMAGINEA IN JUSTITIE CA ATARE VOI FACE PLANGERE PENALA
IMPOTRIVA SITULUI DVS.
MAI MULT CUM VA PERMITETI SA BLOCATI APARITIA IN CAUTATI A NUMELUI SITULUI
MEU !!
CONSIDER CA AM DREPTUL LA DESPAGUBIRI MORALE ! DIN PARTEA DVS !

office at turnu-magurele.ro