[Wikiro-l] Functii supermatematice

Mircea Selariu mselariu at icmct.uvt.ro
Wed Aug 16 11:06:44 UTC 2006

        Stimate Doamne si Stimati Domni,

Pornind de la ideea ca lumea matematicii ar trebui sa cunoasca ce e nou in domeniu, am incercat, fara succes, sa va transmit un eseu. Sper ca de aceasta data sa si reusesc, iar dvs. sa faceti cunoscute aceste noi complemente de matematica, pe care le-am atasat, reunite sub denumirea de supermatematica, cititorilor dvs.

    Cu cele mai bune ganduri,
                                            Mircea Selariu  http://eng.utt.ro/~mselariu/supermatematica

--

English Version:
This message has been scanned for viruses and dangerous content by MailScanner, and is believed to be clean.

Versiunea Romana:
Mesajul a fost scanat de MailScanner si este considerat a fi neinfectat.