[Wikiro-l] Re: antena1.infoturism.ro - materiale copiate de pe ro.wikipedia.org

Iulian Dogariu iulianu at gmail.com
Sat Oct 15 11:46:34 UTC 2005

Stimate dle Rizescu,

Va multumesc pentru promptitudinea raspunsului Dv. Am luat legatura cu
proprietarii domeniului infoturism.ro, si avem toate motivele sa
speram ca problema va fi rezolvata.

Motivul pentru care v-am scris si Dv este acela ca unele materiale de
pe infoturism.ro apar chiar pe prima pagina a sitului www.antena1.ro.
De exemplu articolul despre Barcelona s-a aflat mult timp, si inca se
mai afla, in centrul respectivei pagini -- motiv pentru care unii din
colaboratorii nostri (printre care, coincidenta, chiar creatorul
paginii despre Barcelona) au crezut ca Antena 1 ar fi in culpa.

Va multumesc inca o data pentru timpul acordat.

i.

{jabber|mailto}:iulianu at gmail.com
                                          GPG Key ID: 0x92B1C594

             -- "Live as if you were to die tomorrow.
                 Learn as if you were to live forever." (Gandhi)