[Wikiro-l] Re: antena1.infoturism.ro - materiale copiate de pe ro.wikipedia.org

ro.wiki wikipediaromana at yahoo.it
Tue Nov 29 20:25:40 UTC 2005

  Stimate Domnule Doru Manea. In acest mail, va pun la o dispozitie o lista mai mare de articole preluate din Wikipedia in romana, si va rog de asemenea ca la sursa, sa puneti si un link spre Wikipedia in romana.

  Adica puteti sa folositi una dintre variantele, spre exemplu in cazul articolului Barcelona.

  1) Adus de la http://ro.wikipedia.org/wiki/Barcelona sau

  2) sursa: Wikipedia in limba romana (cu link spre Wikipedia in romana) sau

  3) sursa: http://ro.wikipedia.org

  Din cate am vazut eu in paginile englezesti in care este preluata Wikipedia se foloseste cel mai mult prima varianta.

  Sper sa fiti de acord cu mine ca una dintre aceste variante trebuie folosite, mai ales si noi am fost de buna credinta in rezolvarea acestei probleme. Si noi ne citam sursele (de exemplu articole de ziar care sprijina o afirmatie din Wikipedia) folosind linkuri.

  Si iata in continuare inca cateva astfel de articole:

  http://antena1.infoturism.ro/Europa/Spania/Barcelona/Casa_Mila_Barcelona.php de la http://ro.wikipedia.org/wiki/Casa_Mila .

  http://antena1.infoturism.ro/Europa/Spania/Barcelona/Palatul_Guell_Barcelona.php de la http://ro.wikipedia.org/wiki/Palatul_Güell

  http://antena1.infoturism.ro/Europa/Spania/Barcelona/Sagrada_Familia_(Biserica_Sfanta_Familie)_Barcelona.php de la http://ro.wikipedia.org/wiki/Sagrada_Fam%C3%ADlia

  http://antena1.infoturism.ro/Europa/Spania/Madrid/Madrid_info.php de la  http://ro.wikipedia.org/wiki/Madrid

  http://antena1.infoturism.ro/Europa/Spania/Madrid/atractii_Madrid.php de la http://ro.wikipedia.org/wiki/Muzeul_Prado

  http://antena1.infoturism.ro/Europa/Austria/Austria_info.php de la http://ro.wikipedia.org/wiki/Austria#Landuri si http://ro.wikipedia.org/wiki/Austria#Geografie

  http://antena1.infoturism.ro/Europa/Elvetia/Elvetia.php de la http://ro.wikipedia.org/wiki/Elve%C5%A3ia

  http://antena1.infoturism.ro/Europa/Grecia/Grecia.php de la http://ro.wikipedia.org/wiki/Grecia

  http://antena1.infoturism.ro/Europa/Italia/Italia_info.php de la http://ro.wikipedia.org/wiki/Italia#Cultur.C4.83

  http://antena1.infoturism.ro/Europa/Malta/Malta_info.php de la
  http://ro.wikipedia.org/wiki/Malta si http://ro.wikipedia.org/wiki/Malta#Geografie

  http://antena1.infoturism.ro/Europa/Norvegia/Norvegia_info.php de la http://ro.wikipedia.org/wiki/Norvegia#Geografie

  http://harta.infoturism.ro/Europa/Olanda/Olanda_info.php de la
  http://ro.wikipedia.org/w/index.php?title=%C5%A2%C4%83rile_de_Jos&oldid=50710 (versiunea curenta a articolului Olanda din Wikipedia este modificata chiar si titlul a fost schimbat in Tarile de Jos, din motive de corectitudine dupa discutii aprinse, pentru ca Wikipedia poate fi modificata de oricine; dar v-am pus la dispozitie versiunea din 19 martie 2005, care este identica cu textul dvs.)

  http://antena1.infoturism.ro/Europa/Franta/Paris/Turnul_Eiffel_Paris.php de la http://ro.wikipedia.org/wiki/Turnul_Eiffel

  http://antena1.infoturism.ro/Europa/Franta/Paris/Muzeul_Luvru_Paris.php de la http://ro.wikipedia.org/wiki/Luvru

  Apropo, informatii despre sursa nu am gasit in aceste pagini, chiar daca asupra unora ati fost deja avertizat de catre Iulian inca de pe 15 octombrie.

  Desi am incredere in corectitudinea dvs. voi verifica daca ati introdus sursa in articole, pentru motivul de mai sus. Va multumesc. O zi buna.

  P.S. In zilele urmatoare va voi trimite o lista cu ce articole mai gasesc si una cu imaginile care sunt preluat de la Wikipedia, care au aceeasi soarta.